Listen to Music

Prohledat tento blog

sobota 11. ledna 2014

Návod na ombré nehty

Tady je menší a stručný návod na ombré nehty s nekvalitními fotkami :D



1. Co potřebujete?
 a)Samozřejmě laky (:D), které barvy chcete a také, jaké délky máte nehty. Na krátké dávám většinou 2-3 a na další klidně i více.  Měl by se používat povrchový a pdkladový lak. Já ho používám, ale není to podle mě nutnost.

  b) Houbičku
 Všechny návody ukazují houbičku na make-up, ale já používám obyčejnou kuchyňskou. Je fakt, že design je potom takový hrubější a houba do sebe barvu hodně nasává, ale záleží jen na vaší volbě.

 c) Odlakovač, vatové tyčinky nebo odličovací polštářky
Někdo používá folie na nehty, mně by se to nevyplatilo. Prsty od laku proto vždy odlakuji. Nejde to úplně, ale osobně mi to zmizí, když si umývám ruce nebo si to jednoduše srýpnu (:D)

 2. Fotonávod
Děkuji kamarádce Marti, která mi byla modelem :D



 
1.Nehty nalakujeme bezbarvým lakem

  2. Vezmeme si houbičku

 
3. Natřeme asi polovinu vybraným lakem

 4. Druhým lakem pokryjeme zbytek houbičky tak, aby na kousku překrývala první barvu


  5. Houbičku otiskneme na nehet a stejně to uděláme na všech prstech


6. Vezmeme vatovou tyčinku a odlakovač. VŠE AŽ BUDE LAK ZASCHNUTÝ!

 7. Odlakujeme zabarvenou kůži

8. Můžeme přelakovat povrchovým lakem

POUŽITÉ LAKY
 

Modrý Miss Sporty z kolekce OH MY GEM, 30,-



Fialový Miss Sporty z kolekce OH MY GEM, 30,-


Povrchový Essence,  kolem 50,- (Používám u každých nehtů!)


Podkladový Essence, kolem 50,- (Používám u každých nehtů!)







Žádné komentáře:

Okomentovat